Lördag

Fullbokad idag. Ska strax byta om och kasta på lite smink i ansiktet för att bege mig ut och möta Agnes och Peter. Vi ska väl ta en fika eller något sådant, plus att jag tänkt mig att köpa en skinnjacka till min mamma som en liten överraskning bara sådär, vet att hon jättegärna vill ha den men hon tror att den är slut överallt nu, så jag ska hitta den och köpa den åt henne, snäll som jag är.

 Ikväll ska jag iallafall hem till Lisa, en tjej som precis slutat i min klass, jättetråkigt faktiskt. Så alla tjejer i klassen, eller ja nästan alla (he-he) ska hem till henne på middag, supermysigt! Ser fram emot det, och om jag hinner, beroende på vad klockan är efter så ska jag träffa Felix en stund, vi håller tummarna för det! Annars är det inte så mycket idag, har rätt bråttom nu. C'ya




Bild från i torsdags, efter operationen.
Brist på annat att göra när jag låg på uppvaket.


Kommentarer
Postat av: usch

usch

2010-04-17 @ 17:09:53
Postat av: Anonym

vad opererade du?

2010-04-20 @ 17:45:22
Postat av: Anonym

vad opererade du? :O

2010-04-22 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0