Händelserik 1 april

Goderkväller. Jag sitter hemma, har nyligen ätit middag och nu lider jag av beslutsångest. Vara hemma, träffa Agnes och Peter, bio, festa, fika? What to do? Är riktigt trött, men med tanke på att jag både imorgon kväll och i över morgon kväll måste vara med släkten (vi ska ha middagar) så bör jag ge mig ut idag...

Iallafall, idag är det den 1;a april, en dag fylld av skämt. Dagen har bjudit på mycket måste jag säga, började för mig på sjukhus, men hann tillbaka till skolan lagom till historieprovet (woho) men det gick nog bra, och därefter hade vi svenska. Lite dramatisk dag i skolan kan man lugnt säga, utan att gå in  på detaljer. Efter skolan var det bara hem, åka och handla med mamma och sen var daddy home. Nu planerar jag kvällen, ytterst jobbigt. FÖRSLAG? Peter vill dricka, Agnes inte och jag får egentligen inte göra det i och med att jag ska opereras snart. Life sucks. Nej men vi får se vad som händer. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0