Feber och bio

Fan vad skoj! Vaknade imorse, småbakis men mestadels kokandes inombords, kändes som jag var typ 100 grader varm. så tog tempen, visade sig att jag har 39.5 graders feber, inte roligt. Dessutom är jag riktigt förskyld, life sucks. Nej men nejnej, jag knaprade i mig alvedon, käkade soppa (yummie!) och fick dessutom besök av min farbror med familj.

Strax efter jag var tvungen att dra mig smått sjuk och illamående till heron city för att jag lovat min älskade moster ett biobesök. Vi såg prinsessan och grodan, damn den filmen är riktigt jävla bra asså, seriöst! Jag älskar tecknade filmer, så gulligt. Humor också att jag typ var äldst av alla där men ändå var jag den enda som bölade till filmen, men jag kan inte hjälpa det, jag är en fjolla. :) Sen var det rakt hem, åt middag och nu ska jag ner i soffan, bädda ner mig och hoppas på att må bättre imorgon! Måste vara frisk på torsdag för då är det operation som gäller! C'ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0