Denna påsk asså.

Maria ringde mig idag, vi har inte pratar på typ två-tre månader, helt sjukt. Ingen aning om varför, kan bero på att alla som jag umgås med nu för tiden inte gillar henne, men what the fuck. Vi ska iallafall ses idag, ska bli riktigt roligt! Men först måste jag till min moster, som fyller år. Hoppas bara att vi åker snart, orkar inte komma iväg jättesent...

Hur har påsken varit förresten? Känns som all flugit förbi, släkten, maten och allt. Fort går det! Men trevligt har det varit iallafall, älskar att umgås med min släkt. Typ hälften av mina vänner är ute och super sönder på påskafton osv, för mig är det inte så. Jag är med släkten all day long, kollar filmer, äter, skrattar och umgås. Mycket mysigare! Påsk, jul, födelsedagar osv är heligt. Nej slut med min snack. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0