Söndag

Okej, inte okej! Fredagen var ja, för mycket. Jag har världens minnesluckor. Herrejävlar. Vad jag kommer ihåg: Jag var med Emelie, Sara och Lamin. Vi drack i Skanstull, UTE. Sen så minns jag småsaker, träffade massa människor inne på mc donalds, och senare var jag med Agnes och var vid någon kyrka med Salle, Abbe, Charre och Lamin. Mer kommer jag ej ihåg, somnade runt fem för där slutar mina idiotiska fylle-sms. Lördagen spenderades med att gud staffade mig, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Åkte vid ett till ikea med Boel, var typ fortfarande full då så det blev lite fucked up. Åkte hem och låg och sov i soffan resten av kvällen och umgicks med min käre mor och far. Nu är det iallafall söndag, och jag mår bra igen. Är med Sara nu, och jag hatar henne kom jag just på, hon får på sig mina gamla tiger jeans som jag typ användt en gång, eftersom jag är way too fat for them. Haha, risigt. Nej men nu ska vi ut, puss


08-08-08 med mina gamla bästavänner.
Sara, Nathalie och Cassandra.
Saknar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0