Skickat av min pojkvän

Namn: Sandra Linnea Victoria Carlén
Ögonfärg: Blå/grön
Födelsedag: 17 maj
Klädstil: baxish?
Hårfärg: Mörkbrunt
Favoritfärg: svart typ :P det varierar om jag inte har missförstått det
Favoritmat: Ingefära
Har hon färgat håret nån gång? JAPP
Har hon klippt sig någon gång? Jadå
Har hon piercat sig? Tungan naveln och örat
Dricker hon? Ja som fna
Röker hon? japp
Vad har hon för mobil? Samsung jét
Vad vill hon bli när hon blir stor? Hon vill bli rik känd och snygg
Har hon några syskon? ein bigbroother
Vilken mat hatar hon? oliver, kapris och isterband
Vad tror du att hon skulle göra om hon vann 1 miljon? SPENDERA OCH INTE BJUDA NÅGON!
Vad brukar hon göra efter skolan/jobbet? Hon brukar vara med kompisar, ibland med mig men inte alltid :(
Vad heter hennes pappa och mamma? Ing-marie och Jonas
Vad brukar hon göra på helgerna? Krökish/Rökish/Pökish((a) med mig!)
Vad har hon för musiksmak? Nästan allt, hip hop rnb och pop är nog favoriter men det finns lite rock oxå ;)
Hur träffades ni? Hos henne :D
Vad påminner dig om henne? De mesta, fast mest det vackra i världen *twinkle*
Vad var det första du sa till henne? Hej?
Vad var det första hon sa till dig? Får jag suga av dig? (driver :O) typ hej eller ngt
Vad brukar ni oftast skicka sms:a om? Svara på frågor :D
Är hon beroende av något? Göra illa mig :(
Vad kallar du henne? GUMMAN! älskling och sandra
Vad kallar hon dig? Älskling, superman och herkules TIHI
Idrottar hon? Nixpix
Vad har ni gemensamt? Vi har ganska mycket gemensamt, vi tycker om och ogillar nästan samma saker och vi gillar varandra
Om du skulle beskriva henne med 3 ord, vilka skulle det vara? God, Sexig, ouf!
Älskar du henne? JA!!! MEST I HELA VÄRLDEN!!!


Haha, jag antar att min pojkvän ändå känner mig rätt bra.
PS. Jag älskar dig med tjockis! :)


Kommentarer
Postat av: agnes

haha! fett gulligt ju! :)

2009-11-30 @ 23:21:27
Postat av: anna

såå sött !

2009-12-02 @ 20:35:44
Postat av: pätär

det där med miljonen är ju SÅ SANT

2009-12-02 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0