Seg söndag

Min blogg är tristess. Jag har spräckt skärmen på min kamera så orkar inte använda den, så blir liksom inga bilder vilket gör allt så mycket tråkigare, anyway... Gårdagen skulle för min del vara en hemmadag, kollade Hancock med mamma och myste, tills vid tolvtiden då Sara ringer och ber mig komma till Skanstull, så whatever jag åker dit, möter henne, Emelie, Marlie och Chaplin som sitter inne på donken och krökar (haha?). Sen så drar vi och möter Lamin i Medis för att rulla vidare till Liljeholmen där vi möter Charre, Abbe m.fl. Stannar där en stund, inget händer där så vi åker till Slussen för att köpa utblandning för Lamin hade massa dricka, men ingen har tydligen pengar. Och i brist på annat åker vi hem till mig och hämtar resten av min vodka, plus utblandning och glas och sätter oss i Sköndal och leker. Det resterande är luddigt för min del så vi hoppas över det, men jag och Sara kommer iallafall på något sätt hem till mig igen vid halv-sju på morgonen och somnar direkt.

Nu, dagen efter är väl alltid sådär lagom mysigt. Trött, mår illa, huvudvärk, allt... Men ja, jag måste plugga, asså verkligen MÅSTE! Hemskt. Men min älskade mamma ska hjälpa mig. Ute är vädret kasst, jag ska sitta hemma och tycka synd om mig idag, det var det dåra. Puss!

Bild från i fredags som Anna tog, Lamin, Sara och jag i Kista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0