School

Skola imorgon. Hemskt! Är riktigt seg idag, inte bakis men bara jävligt otaggad på allt och trött, fick inte sova ordentligt inatt pga en viss.... Men jaja, skolan är egentligen rolig, har iallafall sjukt underbara personer i min klass, bara att ämnen och lärare såsom en viss historielärare gör att man vill bomba skolan. Men life goes on. Nu ska jag sova lite tror jag, måste ringa Lamin och säga att jag visst har kvar hans armband på mig? :O Haha, ciao.

Monir, Milenna och Ellen.


Jag.


Ellen hjärtat sover på engelskan.


I gymmet. Anna, jag och Ida.
Bilden blev suddig för jag springer på löpbandet samtidigt.


Ida (skymd bakom Big Bo), Anna och jag.


Kommentarer
Postat av: ellen

Hahaha, den lektionen var man riktiiiigt trött asso! Usch, Johan, gå och dö...

2009-12-17 @ 23:40:36
URL: http://ellentyyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0