Paranoida jävel

Hatar det! HATAR! Igår försov jag mig till elva, skulle egentligen upp runt åtta, det är dock inte så farligt. Missade när vi hade någon skrivning och så menmen, nästa lektion som skulle vara spanska började klockan tolv så jag stressar ihjäl mig för att hinna till skolan tills dess (tar typ 45 till skolan från mig). Men jag hinner iallafall, drar på mig fula kläder och springer hemifrån helt kaosad.

 Hinner springa typ halvvägs till bussen innan tanken slår mig, låste jag dörren? Blir tvungen att springa tillbaka och kolla, och självklart har jag ju låst dörrjäveln... Springer till bussen igen, är helt död när jag kommer fram till bussen  (ni som känner mig vet att jag har iiiiingen kondition alls), väl på bussen när jag är helt död så ringer Ellen och säger att vår spanska är inställd och skit. Om jag blir arg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0