Mi padre esta en casa

Vet inte om rubriken blev rätt, haha suger på spanska! Men aja, min pappa är hemma denna helg iallafall, kul att träffa honom. Jag har precis sovit, skönt. Men är fortfarande galet trött. Planerna för ikväll är ja, oplanerade. Ska äta med familjen och sen fixa mig, sen ska jag möta Sara, Emelie, Nancy och Lamin. Efter det så vet jag fan inte vad som händer. Vi kanske ska på någon ungdomsgårdsfest(?) om inget bättre dyker upp. Sen blire väl att sova hos min pojkvän, min pappa gillar nämnligen inte att jag dricker så inget vidare att komma hem full nu när han är hemma igen. Annars så ska jag hjälpa till med maten nu, puss!


"Dagens bild" eller vadfan det heter på facebook, ploppar upp sånna helatiden.
Jag och Kebba på balen,


Kommentarer
Postat av: Den där pojkvännen

Gillar hur du säger att du ska sova hos mig utan att fråga x) love u honeybunny

2009-11-28 @ 03:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0