Fredag natt runt halv tre tror jag?

Hejsan, okej.. Måste fundera på var jag ska skriva nu och vad jag ska skriva imorgon när jag är nykter och pigg.. Jag är hemma hos Oscar nu iallafall, ska spendera natten här. Men kan ju berätta om kvällen nu iallafall! Började med att jag, Ellen, Linda, Sara, Yolanda, Maria, Meliha, August, Emilio och Olle kom hem till mig när vi skulle förkröka, innan vi skulle vidare på fest i Bergshamra eller om det var Märsta, iallafall. Vi är hos mig till runt tio och sen drar vi vidare, åker till t-centralen och mötte några klasskamrater + Lamin. Sen drog vi oss av någon anledning till Kista (första gången jag någonsin var där, sjukt stor tunnelbanestation :O ) haha, sen köpte Lamin vodka där, vi var där ett tag och jag åt och grejer, mötte sen Ellen som varit iväg en stund. Sen skulle alla röra sig hemmåt, Anna krigade för att få träffa sin älskade Femi som var med Ramon och Oskar i fem minuter så vi tog en omväg från centralen och åkte via liljeholmen hem, det var det. Nu är jag här och ska äta fyllekäk, oxfile och någon form av potatis i ugn. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0