Firande av Melihas födelsedag!!

Gårdagen var spårad! Iallafall i början, drar igång med att jag, Maria, Linda, Yolanda och självklart Meliha blir upphämtde med limosine och börjar förkröka där! Sjukt roligt, helt galet faktiskt. Efter det blir vi avsläppta vid Södra Station, köper med dricka och rullar sedan till Huddinge på fest en stund, därefter vidare till Örnsberg men där var det lite småknasigt.. Det hela slutade iallafall med att jag mötte Sara, Marlie och Lamin någon gång runt två typ, och myser sen drar vi hem och sover. Men det var spårat! Har dock bara en bild nu, från bussen till Huddinge, men fler kommer! Puss


Födelsedagsbarnet själv! FKB kissa på en buss :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan, ni är vidriga. 16 år gamla, kissar på bussar och hänger ute om helgerna. Gör ni inget vettigt? Är det inte kallt att sitta ute varenda jävla kväll? Dricka er fulla på billig sprit. Dessutom ser du ut som FAN, stackars lilla 16åring

2009-11-22 @ 22:30:23
Postat av: f.d. födelsedagsbarnet

åh herregud.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST! Hade kul som fan men du verkar njuta av att skämma ut mig!? :'( Äckligaste bilden 09, men visst. Antar att jag bjuder på den..

2009-11-23 @ 21:23:10
Postat av: f.d. födelsedagsbarnet

åh herregud.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST! Hade kul som fan men du verkar njuta av att skämma ut mig!? :'( Äckligaste bilden 09, men visst. Antar att jag bjuder på den..

2009-11-23 @ 21:23:40
Postat av: f.d. födelsedagsbarnet

åh herregud.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST! Hade kul som fan men du verkar njuta av att skämma ut mig!? :'( Äckligaste bilden 09, men visst. Antar att jag bjuder på den..

2009-11-23 @ 21:24:11
Postat av: Anonym

åh herregud.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST! Hade kul som fan men du verkar njuta av att tvinga mig till handlingar för att sedan skämma ut mig!? :'( Äckligaste bilden 09, men visst. Antar att jag bjuder på den.. love you!

2009-11-23 @ 21:26:06
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA! :D älskling den är söt, och vadå jag tvingade ju typ dig att kissa? ain't nothing wrong with that. love you

2009-11-23 @ 21:49:22
Postat av: veronika

HAHAHAHAH ! <3

2009-12-26 @ 22:54:07
URL: http://missveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0