Adrenalinkick number 1!

Postat av Anonym:
Fyfan, ni är vidriga. 16 år gamla, kissar på bussar och hänger ute om helgerna. Gör ni inget vettigt? Är det inte kallt att sitta ute varenda jävla kväll? Dricka er fulla på billig sprit. Dessutom ser du ut som FAN, stackars lilla 16åring

Okej, det här är fan roligt! För det första, ja du är anonym, stå för vad du tycker men what the fuck. Jag får världens adrenalinkick av detta, ingen aning om varför.. Blir bara glad! Ja, vi är 16 år gamla! Vad förväntar du dig att vi ska göra? Vi är ungdomar och vi lever vårat liv, vi kan inte komma in på krogen etc, så ja. Vi "hänger ute" om helgerna om det är det du menar med att vara på hemmafester m.m? Vad ska vi göra som är så mycket vettigare då? Jag umgås med mina nära och kära, vänner som jag älskar, vad är bättre än det? Vi roar oss och mår bra, det är väl det livet går ut på? Dricka oss fulla på billig sprit? Ja, jag vet inte. Vi får inte köpa på systemet så vad ska vi göra? Vi dricker det vi får tag på, vilket kan vara allt från ja, billig importerad vodka till champagne, men och? Vi har roligt och det är vitsen! Okej du tycker jag är ful? Jag bryr mig inte, utseendet är inte allt. Jag älskar mitt liv och mina vänner, det är det. Du vågar inte ens säga vem du är.

Kommentarer
Postat av: Vem fan tror du att det är? :D

SHAPISH haha

2009-11-24 @ 15:36:35
Postat av: Vem fan tror du att det är? :D

SHAPISH! (pisksnärt) ;) PAYBACK IS A BIATCH

2009-11-24 @ 15:37:55
URL: http://mjodster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0