Woho

Juldagen, jag har lyckats gå upp hyfsat tidigt också (y) Goood! Nu sitter jag här, har dragit på mig lite tras-kläder och ska snart möta Sara, Niklas och "kille jag ej kan stava namnet på". Vi ska iallafall ut och äta, sweet. Gårdagens julafton var mysig, vad jag fick i julklapp var typ: Systemkamera, presentkort på diveseställen, "en makeover" av mitt rum, dvs att allt ska bli nytt, allt från säng-tapeter-byråer-tavlor-speglar m.m. Allt ska vara nytt liksom, jag hatar mitt rum som det ser ut nu så det blir toppen! Sen fick jag typ småsaker, massa underkläder och smink och sånt. Det var det. Jag ska leka med min nya kamera lite senare idag också, och imorgon äre Ikea som gäller! C'ya


Kommentarer
Postat av: ellenor

hur har din jul varit? :)

2009-12-25 @ 12:52:46
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0