Trevligttrevligt!

Gooddagens folket! Blablabla, får höra att jag suger på att uppdatera men aaa, livet är hårt ibland. Nu är jag iallafall hemma och kan andas ut lite. Senast jag skrev var typ i torsdags eller vad det kan ha varit, så det var ett tag sen och en hel del har såklart hänt.

Lite kort: Fredags: Fest i Hammarbyhöjden med lite folk, Lamin sov hos mig. Lördag: Oscar hade fest, det urartade efter ett tag och ja, kortsagt så kom polisen och resten vet de som var där. Söndag: Jag var borta hela dagen på privata saker och kom hem vid 8 och somnade. Måndag: Skolan sen direkt till jobbet. Tisdag: Inte skola, var ritkigt trött eftersom att en viss förstörde min sömn.....!!! Haha, sen började jag jobba lite tidigare och tjänade faktiskt över 800 kronor (sweet!) och Onsdag: Idag dvs, skolan sen mötte jag Sara, Sara, Ellen, Valentina och Nancy, var i Farsta ett tag sen rullade jag hem och nu väntar jag på att moster ska komma hit, vi ska käka och sen kommer Lamin hit, vi ska väl kolla på film eller något. Det var det. Jag tror jag har pepparkakssmulor i ögat, knas. Puss

Kommentarer
Postat av: anonym

vem förstörde din sömn?

2009-12-10 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0