Tjiiilllar galet med Cesar

Godmorgon Schweden. Jag sitter här i Telefonplan, eller ja hemma hos Lamin och tare lugnt med hans kisse, medans Lamin lagar mat åt mig! :D Gårdagen var det julavslutning, lovely. Efter det åkte jag och Boel hem till Nora och efter det till jobbet, där jag räknade ut att jag tjänar 3000 på två veckor, rätt bra faktiskt. Efter det åkte jag hem till Boel och åt, träffade hennes grymt snygge bror ;) haha och sen mötte jag Lamin och sov här dåra.

Idag ser planerna lite splittrade ut, vi får se vad som händer. Ska typ möta Emil, vi kanske ska ut och äta för sen åker han till Malta om jag minns rätt? Ska även hjälpa mamma med julkort, festligt värre och sedan kanske möta Sara och co. Vi får se. Nu ska jag trycka upp en korv i rumpan och sjunga julsånger. C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0