Godmorgon

Godmorgon, sovmorgon idag, sweet. Börjar tolv, slutar tio i ett. Femtio minuters skola, inget fel på det. Efter det så ska jag direkt vidare för att tatuera mig! ROLIGT! Är lite halvnervös, det ska tydligen göra mycket ondare där än vad det gjorde där jag gjorde min första, ogilla.. Men det löser sig. Jag ska faktiskt färga håret nu, hahah. Igår jobbade jag btw för första gången, mycket trevligt folk på jobbet och det var faktiskt riktigt roligt! Tjänade bara 90 men de flesta brukar inte tjäna något alls första gången så det var ju helt okej då faktiskt. Nu ska jag stoppa en korv i rumpan och rulla vidare (ironi) Puss


Bild påtalom inget, från förra helgen(?) tror jag det var.
I limousinen med Maria, Meliha och Yolanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0