Creepy eller gulligt?

Fick veta att mitt ex, en kille som jag var tillsammans med för ja snart två år sedan tydligen har en låda med foton på mig i. Ska man tycka att det är gulligt eller är det bara läskigt? Vet inte vad det är för bilder eller hur många, men en bekant var hemma hos honom och såg då det. Jaha? Jag har inget kvar av honom, kanske några enstaka bilder på datorn, men jag har bilder på allt och alla där. Orkar aldrig rensa för jag har över 10.000 bilder på datorn, så lite småjobbigt. Aja.

Kommentarer
Postat av: youknowwho

Varför får jag reda på sånt här på din blogg och inte att du ringer mig?

2009-12-04 @ 12:16:27
Postat av: oscar ågren bre

Din mor och far är slynor

2009-12-12 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0