Baby

Jag är hemma, med Lamin. Har precis satt upp granen och klätt den, rätt mysigt faktiskt. Nu väntar jag på mamma som köpte lite fler fina julkulor i stan. Imorgon är det sista dagen i skolan, great. Känner verkligen att jag behöver få sova ut mer på dagarna. Lamin ligger iallafall typ och sover i min säng medans jag läser bloggar, lite osocial men ja... Vissa saker behövs ibland prioriteras, när folk man bryr sig om mår dåligt så gäller det att ställa upp. Skitsnack hit och dit och saker som blåses upp. Jag blir så irriterad på så mycket, alla kan hålla käften om andra, bry sig om sitt eget och visa andra respekt. Att gå runt och småtjaffsa om skitsaker tjänar väl inget till? Lägg ner energin på något bättre istället. Det var det, jag ska väcka Lamin nu, gå ut och ta en cigg och sen möta mor min. Plugga bör jag kanske också(?) Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2009-12-16 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0